Το OpenHMD είναι ένα έργο που στοχεύει στη δημιουργία ενός API ανοιχτού κώδικα και οδηγών για immersive technologies. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει οθόνες με built-in head tracking.

Προς το παρόν υποστηρίζει αρκετά συστήματα, όπως το Android, το FreeBSD, το Linux, το OpenBSD, το Mac OS και τα Windows. Οι συσκευές που υποστηρίζει περιλαμβάνουν το Oculus Rift, το HTC Vive, το DreamWorld DreamGlass, το Playstation Move κτλ. Προσφέρει επίσης υποστήριξη για ένα ευρύ φάσμα γλωσσών, συμπεριλαμβανομένων των Go, Java, .NET, Perl, Python και Rust.

Το έργο OpenHMD κυκλοφορεί υπό την Άδεια Boost License.

Πρόσφατα, το έργο OpenHMD κυκλοφόρησε την έκδοση 0.3.0 με την επωνυμία Djungelvral.

Έργο ανοιχτού κώδικα για ανάπτυξη VR – Ανοιχτό Hardware

Η ενημερωμένη έκδοση πρόσθεσε υποστήριξη για τις ακόλουθες συσκευές:

  • 3Glasses D3
  • Oculus Rift CV1
  • HTC Vive and HTC Vive Pro
  • NOLO VR
  • Windows Mixed Reality HMD support
  • Deepoon E2
  • GearVR Gen1

Στο OpenHMD προστέθηκε ένας γενικός shader στρέβλωσης. Αυτές οι προσθήκες «καθιστούν δυνατή την απλή ρύθμιση ορισμένων μεταβλητών στους οδηγούς που δίνουν πληροφορίες στον shader σχετικά με το μέγεθος του φακού, τη χρωματική εκτροπή, τη θέση και τις ιδιορρυθμίες».

Ανακοινώθηκαν επίσης σχέδια για την αλλαγή του συστήματος που γίνεται build to OpenHMD . Το OpenHMD πρόσθεσε υποστήριξη για το Meson και θα αφαιρέσει την υποστήριξη για τα Autotools στην επόμενη έκδοση (0,4).

H ομάδα πίσω από το OpenHMD, υπόσχεται ότι θα επιταχύνει τον κύκλο έκδοσης του OpenHMD για να υποστηρίξουν γρήγορα  ακόμα περισσότερες συσκευές.

Δείτε περισσότερα για το OpenHMD εδώ



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *